středa 15. října 2014

Recenze Avon Clearskin Clear Emergency Intensive Cream Cleanser

Ahoj všichni!
Po hooodně dlouhé době jsem se dokopala k novému článku - mé první recenzi. Začátek čtvťáku mi dává opravdu zabrat, navíc mě brzo čekají závěrečky v autoškole, takže mám celkem nervy :D

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na výrobek od Avonu. Jedná se o Intenzivní krémový čisticí gel s 2% kyselinou salicylovou.
Chtěla jsem zkusit něco nového a tento gel stál pár korun, tak jsem si řekla, proč to nezkusit :)



V tubě je 75 ml. Obsah se dobře nanáší. Krém neobsahuje žádné částečky, je hustý a hladký. Po chvíli začne na obličeji lehce štípat. Jakmile ho smyjete, je pleť opravdu dokonale hladká.
Rozhodně ho nedoporučuji pro někoho s citlivou pletí (a nikomu, kdo nemá rád vůni lepidla, alespoň to mi totiž tato vůně připomíná :D). I když jsem gel natřela dostatečně daleko od očí, stejně mě trochu štípaly.


Co se mě osobně týče, žádné zázraky na něm nevidím. Pleť je sice po použití krásné hebká, ale po nějaké době je v původním stavu. Přiznám se ale, že ho nepoužívám každý den, spíš tak jednou za 2-3 dny, takže by nejspíš fungoval lépe, kdybych to neflákala. :)

PS: Díky mému rychlému internetu na intru jsem tento článek psala přes hodinu, než mi bylo dovoleno vůbec nahrát fotky -_- :D

Snad se naučím psát články pravidelněji, tak se mějte! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat