úterý 11. srpna 2015

Tangle Teezer aneb recenze na něco, co jsem nikdy neměla v plánu vyzkoušet


Krásný den všem :)
Většina z vás už určitě zná tolik opěvovaný Tangle Teezer. Já ho znala také, ale o jeho koupi jsem nikdy nepřemýšlela, nijak mě nelákal. Mám to takhle se vším o čem se moc "mluví". Jakmile je něco na můj vkus až moc populární, tak mě to absolutně nezajímá. (Tím nechci říct že co je podle mě populární, to je taky špatný, jen jsem otrávená o tom všude slyšet) Z tohoto důvodu jsou pro mě věci jako Tangle Teezer, EOS balzám nebo třeba Baby Lips něco, co k životu nepotřebuji. I přesto se ale ke mně náhodou tento kartáč dostal, tak jsem se rozhodla ho vyzkoušet.




Nedávno jsem objednávala pár věcí na eshopu, který se mi zdál dosti výhodný. Řekla jsem tedy i kamarádce, jestli něco nechce a právě ona si zmiňovaný Tangle Teezer vybrala. Jelikož mi balíček došel začátkem týdne a s kamarádkou jsem se mohla vidět až o víkendu, zeptala jsem se ji, zda bych kartáč mohla vyzkoušet. ( A jak můžete vidět, tak mi to dovolila. Ještě jednou děkuji :* )


Mám dlouhé a poměrně husté vlasy. Nedokážu si představit česání něčím jiným, než pořádným štětinovým kartáčem. Pro představu vám sem dávám i foto mých vlasů. První česání jsem si tedy nechala na ráno po probuzení, kdy mám vlasy nejvíc zacuchané. Upřímně jsem hřebenu nedávala moc velké naděje, ale velmi milepřekvapil. Vlasy opravdu nádherně rozčesal ( dokonce i ty dredy co mám vzadu za krkem :D ) ani nijak moc netahal. Po rozčesání ve hřebenu zůstala spousta vlasů, což beru jako další fakt, že vlasy vyčesal pořádně.

Co mi nevyhovovalo byla absence rukojeti, chvíli jsem s kartáčem zápasila, protože jsem nemohla přijít na to, jak ho pohodlně chytit. Po nějaké době jsem si ale zvykla, asi je to o cviku a zvyku. :) Než jsem Tangle Teezer předala kamarádce, musela jsem ho samozřejmě pořádně vyčistit, to taky nešlo nejsnadněji. Ovšem oproti štětinovému kartáči to šlo lépe.

Ačkoliv jsem se k Tangle Teezer stavěla spíše negativně, nakonec můžu být další z mnoha, co ho ráda doporučuje. Upřímně přemýšlím, že si ho koupím také.





Snad nevadí, že jsem vynechala informace o tom, co přesně Tangle Teezer je, co o něm udává výrobce atd. To všechno už drtivá většina z vás ví a dočtete se to všude


Jaký názor máte na Tangle Teezer vy? :)




18 komentářů:

  1. Tento kartac ja miluji.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Hele celkem si mě na něj zlákala.. Já mu také pořád odolávám, ale když na něj všude slyším samou chválu, tak ho pomalu a jistě začínám chtít :D

    My 4 Favourite Lip Balms

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :) Nevěřila jsem, že to někdy řeknu.. ale opravdu doporučuji :D

      Vymazat
  3. Já ho dostala náhodou k narozeninám od kamarádky asi před rokem a od té doby je pro mě nepostradatelný! Máš krásné vlasy, závidím ti je, já mám na hlavě pět chlupů. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka umí vybrat :) Děkuji, ale brzo se chystám na velkou změnu :D Máš taky krásný vlasy! :)

      Vymazat
  4. já ho dostala od ségry cca před rokem (dvěma?) a nemůžu si ho vynechválit :)
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež som trochu taká, že keď o tom všetci hovoria, tak to nemusím, ale keď to konečne vidím recenzovať niekoho s tak dlhými vlasmi ako mám ja, tak nad tým porozmýšľam :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad ti bude vyhovovat, pokud se pro něj rozhodneš :)

      Vymazat
  6. Tak to máme naprosto stejně - jak je něco strašně populární, tak mě to nějak obzvlášť nezajímá. :D Jinak mám doma černý, ale nakonec ho moc nepoužívám. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem s ním strašně spokojená, protože normálním hřebenem to neučešu.

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
  8. dnes som ho akurát pozerala a objednala som si presne tento istý :D :)
    http://houseoftheweirdness.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký článek, mám to taky jako ty, jak je někde něco hit, tak se tomu vyhýbám (i když teď, jak sleduji bjůty blogy, mám zase pocit, že všechno potřebuji :D) Tangle Teezer mě neláká hlavně proto, že se mi vůbec nelíbí. S rozčesáváním problém nemám a svoje pořádně velké neskladné kartáče a hřebeny miluju :D A nejvíc mě baví je čistit (vždycky je drhnu starým zubním kartáčkem).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná :D Já mám problém s rozčesáváním toho, co se mi vždy udělá vzadu u krku ( ale třeba je to rukama ) S tady tím mi přišlo, že to šlo o něco lépe :) O tom čištění mi ani nemluv:D

      Vymazat
  10. TT už mám dlouho a od doby, co ho mám, tak jsem se nečesala ničím jiným....Strašně jsem si na něj zvykla a už je to moje nutnost:) Jinak závidím, že tě nelákají takové ty populární věci, mě jo a vůbec se mi to nelíbí:-! Hlavně tedy mé peněžence :D
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomalu už mě začínají lákat, jak všude čtu kladné recenze :D Ale zatím stále odolávám!:D

      Vymazat
  11. Tiež som ho neplánovala skúšať, ale našla som ho pod stromčekom, čiže nedá sa nič robiť a je fakt skvelý, dajú sa s ním upraviť tak suché ako aj mokré vlasy, češe jemne, niekedy to ani necítim až mám obavu, či to vôbec niečo robí.

    OdpovědětVymazat