neděle 25. října 2015

Goodbye my lovely hair


Krásný večer všem :)
Tento článek už jsem plánovala na začátek září, ale jelikož se s přítelem nedokážeme navzájem dokopat a jít ven fotit, tak ho píšu nyní - s malým zpožděním.
Celý život jsem měla dlouhé vlasy ( když nepočítám školku a účes alá hříbeček ) a celkem jsem si na nich zakládala. Dá se říct, že to bylo takové moje poznávací znamení - dlouhé vlasy a malá výška - to jsem já :D Jelikož jsem ale tento rok úspěšně odmaturovala, přestěhovala se do Brna a začala chodit na další školu, tak jsem si řekla, že to chce i nějakou změnu mého zevnějšku. Udělat tak pomyslnou tečku nad jednou etapou mého života. Původně jsem si plánovala, že se nechám obarvit, z toho ale nakonec sešlo. S myšlenkou shození mých milovaných vlasů jsem si pohrávala delší dobu, ale nikdy jsem se neodhodlala ( srabík ). Nakonec jsem se ale hecla, objednala se ke kadeřnici a následně ji s pořádnou dávkou nervozity také navštívila. Ta se naštěstí na nic neptala, vzala nůžky a rychle ustřihla první pramen, abych si to už nemohla rozmyslet, což by se možná stalo, kdo ví :)
Už tedy cca 2 měsíce žiju s krátkýma vlasama. Musím říct, že ze začátku to byl teror, protože jsem se nedokázala učesat bez toho, abych si nepoškrabala záda a když jsem po sprchování předklonila hlavu s cílem vysušit si vlasy, tak tam žádný nebyly :/ :D Už jsem si ale celkem zvykla a jediná věc co mi vadí je ta, že si ještě stále nedokážu udělat culík nebo drdůlek, aniž by většina vlasů netrčela ven.. ale stačí ještě chvíli počkat na pár mm a brzo budu zase spokojeně culíkovat.

Tento článek je takové moje veřejné rozloučení, nevím jak pro vás, ale pro mě to byla opravdu velká událost O:-)

PŘEDTÍM


POTOM
Jak asi vidíte, tak jsme se s přítelem stále nedokopali, takže zatím nemám žádné kvalitnější fotky. Řekla jsem si ale, že pokud počkám na to, až nějaké nafotíme, tak mi mezitím vlasy zase dorostou :D 


Jaké vlasy máte vy? Plánujete nějakou větší změnu? :)


40 komentářů:

  1. Kačenka je blázínek, ale oboje jí moc sluší! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ohromně ti to sluší! Změna je život, no. :)) Já se je už několik let pokouším nechat narůst. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) S růstem vlasů já problém nemám :D

      Vymazat
  3. To je ale změna! Ale moc ti sluší oboje :) ♡
    LoLa G.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak teď spadla brada na zem. Sluší ti to! Je to obrovská změna, ale ta je občas potřeba, co si budem říkat. Každopádně, co bych dala za ty vlasy co jsi měla předtím. Nádhera, krása...

    Debi z blogu DebiElova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Stačí to nechat růst.. :)

      Vymazat
  5. Jee fakt ti to sluší a podle mě by sis to takhle měla nechat nějakou dobu :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zatím si plánuji nechat vlasy krátké :)

      Vymazat
  6. Pěkná změna :) já mám teď vlasy vcelku dlouhé, ale nevadilo by mi je trochu ostříhat, ale asi ne tak radikálně :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ono semtam vlasy ostříhat je potřeba :)

      Vymazat
  7. Ahoj Kači :) změna je to velká, ale zase Ti to fakt sluší
    No musí být úplně velký odlehčení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Veru :) To teda, je to strašně velký rozdíl

      Vymazat
  8. Vypadá to skvěle! :) já jsem si v půlce července barvila vlasy na růžovo-fialovou, i když mi trvalo snad dva roky, než jsem se opravdu odhodlala...a naprosto jsem si to zamilovala, takže i když už mám zase zpátky hnědou, plánuji ještě nějaké barvičky, třeba modrou :3 Změna je prostě někdy potřeba!

    tulippanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Wow, tak tomu říkám změna! Určitě do toho jdi :)

      Vymazat
  9. Povedala by som, že ten kratší účes ti oveľa viac pristane, tiež uvažujem o skrátení;)

    OdpovědětVymazat
  10. mám podobný účes, jenom ještě kratší. Vždycky si nechám narůst vlasy na lopatky a pak udělám krátké mikádo a tak pořád dokola. Změna je život. Sluší ti dlouhé i krátké vlasy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na kratší už bych si asi netroufla :) Děkuji :)

      Vymazat
  11. Je škoda, že jsi je shodila byly krásné, ale nyní jsou aspoň zdravější a tobě sluší úplně stejně jako dlouhé, furt jsi krásná :)

    zvu tě na Christin West

    OdpovědětVymazat
  12. Dlouhé vlásky ti moc slušely, ale ty krátké jsou také parádní, proměna se vždy hodí :-). PS: Kdyby jsi někdy v Brně hledala fotografa na vzájemné focení, stačí dát vědět, aspoň bych se také dokopala k častějšímu focení :-).

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkná změna, dlouhé vlasy ti neskutečně slušely. Já donedávna nosila krátké vlasy a poté jsem si je nechala narůst a mám je tak dodnes. Ale hodlám si j asi o cm zkrátit, nebot jsou zničené a chci změnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Alespoň o pár cm je to potřeba :)

      Vymazat
  14. ty krátké vlasy ti moc sluší! Já pořád přemýšlím jestli se taky nemám ostříhat no zatím na to nemám :D :)
    Simeona Blogg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky mi to pár let trvalo, než jsem se rozhodla.. chce to čas :D :)

      Vymazat
  15. Mala si krásne dlhé vlasy, ale tebe veľmi pristanú aj tie krátke :) ♥

    OdpovědětVymazat
  16. nové vlasy sú super! tiež už plánujem dlhšie ostrihať, ale akosi sa stále neviem k tomu dokopať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Však času dost, člověk si to musí promyslet :)

      Vymazat
  17. Jeej, krásne boli aj pred tým aj teraz <3

    OdpovědětVymazat
  18. měla jsi krásné vlásky :) kratší ti rozhodně také sluší :)

    Puntíkatý blog - přečteno: Žítkovské bohyně

    OdpovědětVymazat
  19. krásna si bola a aj si :-* , no ja by som sa ostrihať nedala chcem mať od malička dlhé vlasy až po zadok no nedarí sa mi to :(

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat