středa 21. října 2015

Lanýžový make-up od Dermacolu

Ahoj všichni!
Po dlouhé době tu pro vás mám další recenzi. Tentokrát se jedná o hydratační make-up od značky Dermacol. 
Začnu s oficiálním popisem, který zní takto:

Hydratační make-up s extraktem z bílého lanýže je jako vaše druhá pleť. Lehká krémová textura se středním krytím okamžitě splyne s pletí, sjednotí ji a oživí její barvu. Vytvoří „nahý“, absolutně přirozený a bezchybný vzhled. Zakrývá nedostatky, nezvýrazňuje vrásky a linky. Optimálně hydratuje a udržuje v pleti ideální vlhkost. Vyživuje, revitalizuje a stimuluje obnovu pleti, zabraňuje jejímu předčasnému stárnutí. Zesvětluje a vyrovnává pigmentové skvrny, chrání pleť před UV zářením (SPF 10) a hyperpigmentací.

BENEFITY: Dermatologicky testováno. Bez parabenů. Extrakt z bílého lanýže bohatý na minerály a vitaminy, SPF 10, depigmentační látka Dermalight®, vitamin E, glycerin
TYP POKOŽKY: Pro všechny typy pleti

Zdroj


Můj názor
Co se obalu týče, tak ten hodnotím na jedničku. Jednoduchá skleněná lahvička - 30 ml - doplněná pumpičkou mi vyhovuje. Vždy si díky ní nanesu potřebnou dávku aniž by vytekl nějaký make-up navíc. Malé mínus ale dávám za víčko, které často padá, pokud kosmetiku někam převážím. ( I tak se ale make-up ven nedostane, takže to není takový problém )
Dlouho jsem se v obchodě rozmýšlela, jaký odstín si zvolit. Váhala jsem mezi jedničkou a dvojkou, ale nakonec jsem sáhla po odstínu 01, protože jsem opravdu hodně světlá. ( ředitelka vápenky ) Když jsem si přečetla, že make-up obsahuje výtažky z lanýžů, celkem mě to překvapilo a byla jsem opravdu zvědavá, jak bude na pleti působit.
Konzistence je hutnější. Na nanášení používám štětec a jde to s ním snadno. Řekla bych, že kryje tak nějak středně. Když se mi neudělá vyloženě nějaký větší pupínek, tak nedokonalosti zakryje. Na nějakém blogu jsem četla, že slečně make-up vůbec nevyhovoval, protože má mastnější pleť a tento make-up ji po obličeji udělal masku a hodně se po něm leskla. S tímto já problém nemám. Moje pleť je suchá a nevšimla jsem si, že by se mi po nanesení nějak leskla. Make-up mi vydrží celý den, pouze semtam obličej přepudruji ( když si vzpomenu ) a s výsledkem jsem spokojená.

+
obal
příjemná vůně (někomu možná smrdí, ale já mám jeho vůni moc ráda :D)
pěkně sjednotí pleť
dobrý výběr odstínů - pro opravdu hodně světlou pleť je i odstín 00
snadno se roztírá
dlouho vydrží (alespoň u mě)

-
nevšimla jsem si, že by pleť nějak hydratoval
když mám na obličeji nějaké hodně suché místečko, tak jdou vidět šupinky


Cena make-upu je cca 300,- ale například v Tetě nyní stojí polovinu. :)


Fotka na závěr, jak si můžete povšimnout, tak mám malého pomocníka, který nesmí nikde chybět :D 


Jaký je váš nejoblíbenější make-up? Zkoušely jste někdy tento? :)

25 komentářů:

  1. Dookonalé fotky! :) tento makeup znám a už jsem o něm občas rozmýšlela, že si ho koupím :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle článek pro mě přišel jako na zavolanou! Dermacol kosmetiku mám ráda a zrovna o tomto make-upu jsem v pondělí v dmku přemýšlela, ale přišel mi dost drahý, tak jsem si chtěla předtím přečíst nějaké recenze. A teď, když jsem zjistila, že je dobrý a v Tetě ho mají levný, tak mám jasno. Děkuju!!♡
    LoLa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda! :) Pokud máš spíš suchou pleť tak doporučuji :)

      Vymazat
  3. už o něm přemýšlím delší dobu, ale pořád si nejsem jistá odstínem, přišel mi, že je do růžova :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nad odstínem 01 a 02 strávila v obchodě věčnost, byl v nich jen malý rozdíl, tak jsem nakonec vzala ten světlejší a přijde mi v pohodě :)

      Vymazat
  4. jednu chvilu som nad nim premyslala, no ja som zatial objavila moj top makeup, ktory sa u nas neda zohnat a aj to som mala len vzorku.. nejak mam s makeupmi stale problem, ze suche miesta mi zvyraznuju a po case zoxiduju :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co to je za top make-up? :) Já zatím také nenašla úplně to nejlepší, ale tento mi vyhovuje :)

      Vymazat
  5. Make-up jsem nikdy nezkoušela, ale kocourek vypadá, že by rád :D

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, dokonce k němu i ten odstín celkem jde :D

      Vymazat
  6. Pěkná recenze :) já makeupy moc často nepoužívám, dávám přednost korektoru :) ta poslední fotka s kocourkem je úžasná :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase nepoužívám korektor (i když už si pěkně dlouho plánuji, že se ho koupím) :) Děkuji! :)

      Vymazat
  7. Tento makeup bych si rada poridila, vypada dost dobre.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Už som o ňom premýšľala, keďže vyzerá dobre :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad ti bude vyhovovat, pokud si ho někdy pořídíš :)

      Vymazat
  9. Já měla na pleti poprvé make-up tento pátek, když jsem se šla podívat na kamarádku do tanečních. Navíc byl mé sestry....takže já k make-upu moc říct nemůžu a vlastně ani nevím, co bych měla pořádně řešit. Ale podle toho, co jsi napsala to bude ppoměrně dobrý produkt. Dermacol mám ráda :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidím, kéž bych make-up nepotřebovala :)

      Vymazat
  10. super fotky ! :) makeup vypadá dobře jen makeup nepoužívám :) a máš krásnou číču) :D
    Simeona Blogg

    OdpovědětVymazat
  11. makeup nepoužívam :) ale od Dermacolu mám pár produktov a je to super značka, tak určite je skvelý aj makeup :)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  12. Jeee, tak já s mastnější pletí mám asi útrum. Ale díky, alespoň vím, že tento si kupovat nemám :-)

    Bella z Belliny tajnosti - můj tajný, 100% autentický deníček o všem, co nemohu běžně řešit s ostatními

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi ano, co jsem tak četla tak na mastnou pleť se opravdu nehodí :/ Není zač! :)

      Vymazat
  13. Tento som neskúšala, ale make-upy Dermacol mám veľmi rada, používam 24h COntrol, ktorý fakt dlho vydrží, naozaj zvláda celý pracovný deň, sedia mi aj odtiene a čo je úplne najlepšie, má fakt vysoké krytie.
    Bianka

    OdpovědětVymazat