úterý 1. prosince 2015

Vánoční wishlist


Krásný den vám všem :)
Jelikož se Vánoce pomalu, ale jistě blíží, i já jsem si připravila seznam věcí, které bych ráda našla pod stromečkem. Většinou se nechávám překvapit a nic konkrétního neočekávám, no tento rok vím, co bych chtěla a tak se o to s vámi nyní podělím.


Velká černá kabelka
Nechápu, jak jsem doteď mohla vydržet bez černé  kabelky. Přes celý rok jsem do školy chodila prakticky s jednou, která měla takovou khaki barvu (myslím). Výjimečně jsem vytáhla šedou a momentálně zase využívám pouze tu. Ani jedna se ale nehodí ke všemu, takže černou prostě potřebuji.. a hlavně velkou, aby se mi tam vešly všechny ty věci, které stejně nepotřebuju.. a taky učení, samozřejmě :)

Žehlička na vlasy
Kdysi strašně dávno, tuším ještě v prváku na střední, jsem jednu měla, jenže jsem ji nepoužívala. Aby doma jen tak neležela, tak se o ni postarala sestřička, které se žehlička sama od sebe rozbila. Mamka ji teda koupila novou  ( proč dostala novou žehličku za to, že rozbila tu moji? ) Když jsem se nechala ostříhat, tak mě něco osvítilo a já si řekla, že si chci zase žehlit vlasy, jenže ouha, už nebylo čím. Takže teď čekám na Ježíška.

Svetry, svetry a ještě jednou svetry
A proč? Protože svetrů není nikdy dost, obzvlášť v z-z-zimě. Po otevření mé skříně na mě šly mdloby, vážně mám tak málo svetrů/mikin a tolik tílek? Na zimu očividně nejsem připravená. Měla bych si sbalit svá tílka a odstěhovat se někam do teplých krajin, dokud nepřijde jaro. Ale to by nejspíš vyšlo o dost dráž, než nákup svetrů, takže Ježíšku, dones mi nějaké teplé svetříky, prosím. 

iPhone 6
Ne, nepřeju si ho proto, že je to nejvíc kůůůl. Vlastně ještě donedávna jsem na Apple koukala jako na předraženou značku, kterou si polovina lidí kupuje jen proto, aby mohla machrovat. Díky čemu jsem změnila názor? Několik mých přátel iPhone má a nevím o tom, že by na něj někdy nadávali. To se o mobilech s Androidem říct nedá. Telefony moc často nestřídám, už cca 5 let mám Samsung Galaxy S i9000 .. ve své době prý úžasný telefon.. hmm, já s nim byla spokojená možná pár měsíců, pak už začal dělat neplechu. Snažila jsem se to přehlídnout, telefonům jsem nějak extra nerozuměla. A jak se chová po pěti letech? Totální katastrofa.. pravidelně zamrzává, často nemohu přijmout hovor ani nikomu zavolat a nebo se prostě vypne a hotovo. (Byla to fakt sranda, když jsem jednou jela vlakem uprostřed noci, omylem vystoupila o zastávku jinde, nevěděla jsem kde se nacházím a taťka na mě mezitím marně čekal na nádraží a nemohl se mi dovolat) Sečteno podtrženo, Samsung už nechci nikdy ani vidět, možná jsem zaujatá, ale nejsem jediná. Apple sice nemá zrovna levné telefony, ale jelikož já vydržím s jedním telefonem dokud to jde - aspoň těch 5 let - tak to není zas tak hrozná pálka. Jej, to jsem se rozepsala..

Ponožky
Jako dítě jsem nechápala, proč mi Ježíšek dává tak nudnou věc jako jsou ponožky. Teď se ze mě ale stal ponožkomil a ráda si jednou za čas koupím nějaké se vtipným/rozkošným/šíleným motivem. A jelikož jsou teda ty Vánoce, tak by to chtělo i vánoční ponožky! Se sobíky, stromečky, dárečky, kapříky a já nevím čím vším ještě.



Tím můj seznam přání končí. Samozřejmě se svět nezboří, když se nevyplní, ale na něčem už jsem s Ježíškem domluvená. Mimo to si pochopitelně přeji pro všechny štěstí, zdraví, lásku.. ale to si určitě přejeme všichni :)

Máte nějaký seznam přání, nebo se chcete nechat překvapit? :)

26 komentářů:

  1. Žehličku na vlasy si také přeji a rovnou jsem si k ní napsala i fén z té nové řady Remingtone :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ti přeji, abys vše pod stromečkem našla! :)

      Vymazat
  2. Hezký seznam věcí :) Svetry potřebuju taky a zrovna zítra jdeme oběhat se spolubydlícíma sekáče, tak bych mohla na nějaký narazit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem, že jsi narazila..super kousky :)

      Vymazat
  3. V mé skříni je to stejně-samá tílka a nic zimního :D Rozkošné vánoční ponožky bych taky uvítala :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň že nejsem jediná :D Snad je tam obě najdeme :))

      Vymazat
  4. No ja chcem tiez iphone, tiez ma moj mobil celkom stve ale to mam sony a ja tie mobili teda striedam ako ponozky. Tak som zvedava ci sa mi ho podari zaobstarat...predsa len je to teda riadna palka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, ale snad je to telefon, který nějaký ten rok vydrží :)

      Vymazat
  5. Tie ponožky sú úžasné veľmi mám rada vianočné ponožky

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na adventnú GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Svetry bych také nějaké chtěla. :) Žehličku jsem dostala minulý rok :D
    K tomu iPhonu, je pravda, že na iPhoni si fakt nikdo skoro nestěžuje :) Já mám samsung s3 mini už asi třetím rokem (?) a taky zamrzává, někdy se mi nejde dovolat a tak... :D Ale zatím nový mobil nechci :D

    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad tě Ježíšek vyslyší :) Tak to ti gratuluji, že nový nechceš.. já už jsem z něj byla na prášky :D

      Vymazat
  7. Pěkné přání :) nějaké nové svetříky by se mi také líbily :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta kabelka je skvělá! Černá velká kabelka se hodí vždy a ke všemu :) Stejně jako pořádně huňatý svetr :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento wishlist je veľmi pekný a skromný :) Veľmi sa mmi páči kabelka a vianočné ponožky :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju vianočnú GIVEAWAY o kozmetiku, šperky ale aj knihy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mobil právě moc skromný není, ale děkuji! :)

      Vymazat
  10. Celý rok si vždycky říkám, co bych si tak koupila, ale nechce se mi utrácet, ale stačí aby se mě ostatní začali ptát, co bych chtěla dostat a mám v hlavě prázdno a nic mě nenapadá. Takže si vždycky zavtipkuji, že jsme vlastně hrozně skromná :D I když to moc pravda není:D

    A svetry bych mohla nakupovat taky pořád:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi nechce utrácet, teda hlavně když mám utrácet sama za sebe, většinou utrácím převážně za ostatní :D Joo, svetry jsou svetry! :)

      Vymazat
  11. Super wishlist, dostala jsi vše co sis přála?
    Týna
    TP-Bloggers

    OdpovědětVymazat