pondělí 11. ledna 2016

Jak se mi splnil vánoční wishlist

Krásný den přeji! :) 

Taky se vám zdá, že ten čas strašně letí? Přijde mi to jako včera, kdy byl Štědrý den. Přítel byl do tří v práci a já ho šla vyzvednout. Rychle jsme ještě koupili balící papír a pospíchali domů. Původní plán zněl tak, že nejpozději o půl páté vyjedeme z Brna. Měli jsme totiž Vánoce strávit u mých rodičů.
Jenže jakmile jsme se i s kočičákem naskládali do auta tak přítel zjistil, že nemůže nastartovat. Musel pro nás tedy jet taťka. Když přijel, nastartovali jsme auto přes kabely a jelo se. No a jelikož byla šílená mlha, tak cesta trvala ještě déle než obvykle. Tuším, že ke stolu jsme usedli někdy kolem osmé hodiny, což mamka těžce nesla :D ( obvykle večeříme kolem páté/šesté )


Začátkem prosince jsem na blogu ukázala můj vánoční wishlist. Nyní bych vám ráda ukázala, jak se mi splnil :) 


Velká černá kabelka - splněno
Juchů, už sebou konečně můžu tahat hromadu nepotřebných věcí vážících tunu. Momentálně ostatní kabelky zanedbávám a věnuji se pouze této :) Spokojenost! 

Žehlička na vlasy - splněno
Poctivě ji používám a jsem moc spokojená. Co se mi taky hodně líbí je tlačítko na zamknutí, díky kterému je žehlička zavřená. Určitě si zaslouží i samostatný článek :) 

Svetry - splněno
Vlastně ne svetry ale svetr, nebo teda vlastně rolák. Oblečení od Ježíška moc nedostávám, protože většinou netrefí moji velikost.. ono totiž XS a XL vypadá skoro stejně, žejo :D Tento je naštěstí S, takže sice trochu volnější. ale pořád to ještě vypadá normálně. Nosím ho ráda :)

iPhone - splněno
Musím se přiznat, že telefon jsem dostala o něco dříve, protože ten můj už to těžce nezvládal. Ze začátku jsem se sice každou chvíli musela někoho ptát, jak udělám to a to, ale už to celkem zvládám a spokojená jsem moc. Jinak ten rozkošný obal jsem dostala od přítele :)


Ponožky - nesplněno

Jediná věc, co jsem z wihlistu pod stromečkem nenašla, jsou ponožky. Ale nevadí! Už si brousím zuby na Gate, tam vždy najdu nějaký ulítlý :)



Nadělil vám Ježíšek to, co jste si přáli? :) 

17 komentářů:

  1. Krásné dárky, Iphone bych taky chtěla :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Třeba taky někdy Ježíšek nadělí :)

      Vymazat
  2. Krásné dárečky jsi dostala, paráda, že se Ti to takhle splnilo :) Já jsem dostala krásné dárky, ale z wishlistu se mi nesplnilo nic :D A ponožky v Gatu jsou vždycky super s motivama

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mám z toho radost :) Joo, Gate je na ponožky super :D

      Vymazat
  3. Krásné dárky, obal na mobil je fakt rozkošný :) -L

    OdpovědětVymazat
  4. Ponožky jsou neodpustitelné, jak jsi mohla..
    Ta kabelka se mi dost líbí! Každopádně vítej mezi jablíčkáři!
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  5. Veľké čierne kabelky sú pre mňa jednoznačnou nevyhnutnosťou, keďže ja so sebou vždy potrebujem kopu zbytočností :D Obal na mobil je krásny ♥
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  6. tak ta kabelka je dokonalá, hrozně dlouho hledám podobnou, elegantní černá, kterou sladíš skoro snad se vším :)
    www.houseoffame.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. tak černou kabelku taky potřebuju, nějakou kvalitní teď sháním všude možně...nemáš nějaký nápad? iPhone je skvělej, měla jsem, ale nakonec jsem ho vyměnila za Blackberry Z10 :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné dárečky :) já jsem taky dostala všechno, co jsem si přála a ten obal je opravdu rozkošný :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dostala jsi skvělé věci pod stromeček. Ten svetr je prostě boží!
    Já ponožky dostala, protože jsem pořád zmrzlá..možná jsem jich letos dostala až moc..:D

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Iphone som dostala tiež, no na narodeniny a som spokojná, veľmi. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na môj blog:http: www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. teeeda ponožky som ja nedostala už pár rokov ani ja ! ..na iphone máš krásny obal :))
    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat