úterý 5. ledna 2016

Rimmel Extra Super Lash - řasenka za hubičku



Vítám vás u prvního článku v tomto roce :) 
Doufám, že jste si vánoční prázdniny náležitě užili a hlavně si odpočinuli a nabrali síly na další rok. Ježíšek vám určitě nadělil spousty krásných dárečků. I já byla očividně hodná a vše co jsem dostala mi udělalo velikou radost.. o dárcích se ale dnes bavit nebudeme.. :)
Nový rok odstartujeme recenzí na řasenku s názvem Extra Super Lash od Rimmelu, tak se na ni pojďme podívat. 

Když jsem před Vánoci objednávala na stránce parfums.cz dárky pro své blízké, všimla jsem si i této řasenky a jelikož ta moje už byla skoro vyschlá a nechtělo se mi za sebe moc utrácet, přihodila jsem ji do košíku také. Stála 57 Kč. 

Jaké má mít řasenka účinky..
  • opticky prodlužuje
  • zvětšuje objem
  • perfektně oddělí každou řasu
  • nevytváří hrudky, nedrolí se
  • poskytuje intenzivní barevný odstín
                       Zdroj

.. a jaká je ve skutečnosti
Začnu prvně s tím, co se mi na řasence líbí a tím je tvar kartáčku. Většinou používám jednu řasenku na horní řasy a jinou na řasy spodní. S tímto zahnutým kartáčkem obstojně zvládám namalovat ty i ty. Dalším plusem je barva, která je opravdu černá. Hrudky zatím také nevytváří a opravdu se vůbec nedrolí. 



Tvar kartáčku je sice super, ale zůstává na něm až moc barvy, takže je potřeba ho před použitím otřít. Řasy bohužel moc nerozčeše, ideální by možná bylo si je před použitím řasenky rozčesat kartáčkem k tomu dělaným, ale ten já nepoužívám. Ačkoliv je v popise uvedeno, že řasenka perfektně oddělí každou řasu, tak s tím musím nesouhlasit - většinou je mám trochu slepené a pak je rozděluji párátkem. :D


Hodnocení
Řasence dávám 6/10. Řekla bych, že sice nějak extra nenadchne, ale určitě ani neurazí. S trochou snažení umí udělat pěkné řasy, jen by to chtělo více objemu. Když se navíc vezme v potaz nízká cena, tak je tato řasenka takový lepší průměr.


Máté nějakou oblíbenkyni, nebo zkoušíte nové a nové řasenky? :)

11 komentářů:

  1. Vypada pekne. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :) já jsem jednou měla podobnou levnější řasenku od Rimmelu a celkem mi vyhovovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zkoušela jsem ji, nebyla špatná, ale znovu ji mít nemusím :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Kači :) pokaždé mám jinou řasenku, ale tu kterou jsem měla nejmíŇ 2x byla řasenka VeryMe z Oriflamu a pak BigShock z Avonu :) A teďka jsem si moc oblíbila řasenku od MissSporty v zeleném obalu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Oriflamu jsem měla celkem dost řasenek a vždy mi šíleně dlouho vydržely :)

      Vymazat
  5. Žádnou řasenku od Rimmelu jsem ještě neměla, ale celkem mě láká ta okurková. Má moc pěkné řasy a myslím si, že za tu cenu je to skvělý efekt :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato řasenka je první, kterou mám od Rimmelu, jinak dávám přednost jiným značkám :) Ta okurková může být fajn, už jsem o ní četla spousty kladných recenzí :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Mně jak kdy :) Když se chci co nejvíc načančat tak se mi to moc nepovede a když se líčím a tak moc mi na tom nezáleží, tak mám řasy nádherný :D Ale to mluvím spíš všeobecně o řasenkách :)

      Vymazat
  7. U mě platí čím větší kartáček tím lepší :)
    Tahle rasenka mi neudělala skoro nic :/

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat