středa 10. února 2016

Felixův fotodeník #1

Ahoj všichni! :)
Jak už možná někteří z vás ví, mám doma malého tygříka Felixe. Jelikož je doma z nás všech asi nejfotogeničtější, tak mi to nedá a každou chvíli ho fotím, ať už jakože profesionálně foťákem, nebo jen mobilem.
Momentálně jsem nemocná, takže s tou malou šelmičkou trávím 24 hodin denně. Když dnes projevil trochu empatie a místo lítání si šel vrnět za mnou do peřin, napadl mě super nápad - abyste o jeho fotky nebyli ochuzení a mohli se nad ním rozplývat společně se mnou, založím mu pravidelný fotodeník!
No a vzhledem k tomu, že mě to bohužel nenapadlo dříve, tak s fotkama začnu pěkně od začátku. Dnes si tedy se mnou můžete připomenout na pár fotkách, jaký byl Felix krásný mimčo :)

 

Tady se mu něco nezdálo :D 


Vážně si myslíš, že ti dovolím jít do školy? 



Naše surikata :)

Snad se vám tento typ článku bude líbit, mějte se krásně! :)

23 komentářů:

  1. Such a cute kitten, i am in love with cats xoxo

    www.thefurthestthingfromperfect.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Má síce také smutné očičká, ale je nádherný. Úplne ňuňu, stále by som sa s ním maznala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych se s ním chtěla pořád mazlit, ale on nechce :/ :D Děkuji :)

      Vymazat
  3. To je model a ten kukuč :) Já chci taky číču. Na mazleni a aby mi dělala modelku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Číču mohu jen doporučit, člověk se pak nikdy nenudí :)

      Vymazat
  4. Jee to je nádherná kočka, taky bych nějakou chtěla :) -L

    OdpovědětVymazat
  5. Fotka surikaty je nej :D Felix je roztomilej

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, ta první je opravdu úplně profesionální :) Felix je roztomilej :) Já jsem na kočky bohužel alergická, ale nad něčím se rozplývat musím, tak mám pro změnu doma králíčka :D

    Lovely imperfections | Weleda giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Je strašne rozkošný. :3 mačičky sa mi strašne páčia a možno by som aj chcela nejakú vlastniť, ale myslím si, že by som na ňu nemala toľko času koľko by som chcela.
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk
    Pozývam ťa na moju Valentínsku giveaway. :)

    OdpovědětVymazat
  8. The post is fantastic! I love it:)
    Happy St. Valentine's Day!!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Jeeej, tak ten je veľmi zlatý :) Krásne fotky!

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  10. nice blog, I follow you :)
    Happy Monday!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  11. Jéje, nádherné fotky . :) Mačky sú tak zábavné :D

    OdpovědětVymazat
  12. krásne mača škoda, že vela cestujem a nemožem mat zvieratko :(
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  13. Aj keď mačičky moc nemusím, musím uznať že Felix je nádherný a zlatý! Mám chuť ho objímať a maznať sa s ním celé dni!

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, nádherné fotky! Felix je roztomilý a prostě k popukání..:)

    OdpovědětVymazat