pátek 27. ledna 2017

Couleur Caramel - prodlužující řasenka


Taky vám přijde, že většina kluků má nádherně dlouhý řasy? Kolikrát si říkám, že musí používat minimálně nějaká zázračná séra.. Já přirozeně dlouhý a černý řasy nemám, zato mám ale skvělého pomocníka, díky kterému těchto efektů snadno docílím.
Jedná se o řasenku od přírodní kosmetiky jménem Couleur Caramel. A jak jsem k ní vlastně přišla? Oslovil mě úžasný eshop Krásná každý den. Tento obchůdek s přírodní kosmetikou vlastní sympatická Míša, která každou značku, kterou na stránkách nabízí, sama nejdříve vyzkouší. Tím pádem se nemusíte bát, že by vám nabídla něco špatného.


Už jen samotný obal se mi moc líbil. Takovej ten jednoduchej, čistej - to je něco pro mě. Důležitý je ale hlavně obsah. Jak jsem již zmiňovala, jde o přírodní produkt, který neobsahuje parabeny. Já se upřímně v této oblasti moc nevyznám, ale i tak jsem ze sebe měla hned lepší pocit, že taky používám něco zdravějšího. Pokud se chcete sami přesvědčit o složení a podívat se i na samotnou řasenku, tak tu pro vás mám odkaz přímo na řasenku (klik).
Co se kartáčku týče, tak přesně tyto já vyhledávám. S krátkým a tenkým kartáčkem se mi vždy pracuje nejlépe a tento nebyl výjimkou. Řasy jsem si dělala jedna radost a byly supr - dlouhý a opravdu krásně černý. Řasy se mi neslepovaly a řasenka se nedrolila. Dalším velkým plusem pro mě bylo i to, že mi řasenka vydržela strašně dlouhou dobu, bála jsem se, že třeba rychle vyschne, ale kdepak. Abych byla upřímná, tak lepší řasenku jsem asi neměla. Jediné, s čím jsem měla problém, bylo namalovat si spodní řasy, ale to nebylo řasenkou, nýbrž rukama :)





6 komentářů:

  1. Značka Couleur Caramel má hodně pěkné věci. Já nejvíc miluju jejich minerální make-up (vřele dopouručuju) a jak se tak dívám, asi je čas rozšířit i sbírku řasenek :-D Tahle vypadá skvěle!
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, všechny jejich produkty vypadají lákavě :) Rozšířit sbírku určitě doporučuji :D

      Vymazat
  2. Jednu řasenku jsem zkoušela, tahle má ještě lepší kartáček, to by se mi líbilo :) Hezká recenze. A klukům řasy taky závidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ano, co bychom za jejich řasy daly :D

      Vymazat
  3. krásna riasenka, vyzerá veľmi zaujímavo a lákavo :) pekná recenzia, to s chlapskými riasami mi ešte nikdy nenapadlo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ještě od 100% pure, jsem ní sice spokojená, ale na druhou stranu takovou výdrž jako ty klasické prostě nemá. Takže možná příště zkusím tuto a uvidíme :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat